FANDOM

Başlangıç

Bir yaratık sahibi olmak için aşağıdaki yeteneklere sahip olmalısınız:

Ssev Ikon Skill Adı Açıklama
5 Yaratık Kontrolü Yaratık Kontrolü Aynı anda çağırılabilecek yaratık sayısını belirler.
8 Yaratık Çağrısı Yaratık Çağrısı Eğitim penceresinde seçilen peti çağırabilmenizi sağlar.
8 Yaratık Geri Çağrılması Yaratık Geri Çağrılması Çıkarılmış yaratığı kartın içine geri çağırmanızı sağlar.
10 Evcilleştirme Evcilleştirme Yaratık tamelemenizi(Yakalamnızı) sağlayan skildir.
10 Yaratık Dürtmesi Yaratık Dürtmesi Çağırılmış yaratığın statlarını arttırır.

Taming (Pet Yakalama)

Boş bir yaratık kartının envanterinizde olması gereklidir. Hedeflediğiniz mob ile elinizde olan kart aynı türde olmalıdır. Mob tam güçte olmalıdır.

Yaratığı öldürdükten sonra sohbet penceresinde evcilleştirme durumuyla ilgili bilgi olacaktır. Evcilleştirme başarılı olursa envanterde bir yaratık kartı olacaktır. Eğer başarısız olursa yaratık kartı kaybolacaktır.

Evcilleştirme yapacağınız yaratığın seviyesinin evcilleştirmeye hiçbir katkısı yoktur. Yani 10 LvL yada 100 LvL olmasının evcilleştirme için bir önemi bulunmamaktadır.

Tame oranıyla ilgili resmi bir bilgi bulunmadığı için hangi yaratığın hangi yüzdeyle tame olduğu hakkında birşey yazmayacağız.

Silah Takma İşlemi

Petinize silah takıp zırh giydirmeniz için,normal bir itemini dönüştürmeniz gereklidir. Bunun için ilk önce tüccara gidiyoruz.Üç şehirdede bulunan tüccarların herhangi birisinden alışveriş için tıklıyıruz. Önümüze gelen tüketim mazemelerinden Eşya Kartı Yazanı alıyoruz. Bu kart ile bir itemi birleştirerek petlerin kullanabileceği hale getireceğiz. i tuşuna basarak envanterimizi açıyoruz. Yukarda sağ üst köşede Sihirlendirmeyi tıklıyoruz. Petimize takacağımız itemi yerleştiriyor ardından eşya kartını ekliyoruz.Sihirlendirme tuşuna basıyoruz işlemimimiz gerçekleşti artık bu itemi petimizde kullanabiliriz.

Y tuşuna basarak eğitim penceresini açıyoruz ve itemimizi buraya koyuyoruz.

Kemere Pet Takma İşlemi

Petler 40 ve 90 olduklarında kemer skilleri açılır. Bu kemer skillerini açıp petinizi (Yaratığınızı) karakterinizin kemerine takarsanız karakteriniz yaratığınızın kemer skillinde verdiği değer oranında daha güçlü olacaktır. Etkili olabilmesi için karakterin eğitimde değil karakterinizin kemerine konulmuş olması gerekir.

Pet & Kemer Listesi

Pet Kart Sınıflandırması

Temel kartlar ve Kurbuncle harici bütün kartlar drop yada magazadan hediye olarak (Şahin, iskelet vb. ) verilir. Mağazaya Buradan Ulaşabilirsiniz. Karbuncle Kartı ayılar ininden 1 milyon puan toplanıldığında ayılar ini mağazasından alınabilir. Temel kartlar çaylaklar adasındaki görevden yada npcden alınabilirler. Drop olarak elde edilmezler. Epic 7 ile durum değişti fakat bunun bug mı yoksa sistem değişikliği mi olduğu bilinmediğinden açıklama gelinceye kadar bu şekilde yazılı kalacak.

Not : Epik 7.2 İhtirasla sistem şu şekilde Pp zindanından Cinde düşebilir Orkda yani durum itibariyle hangi petin hangi lvl yaratıktan düşeceği tam olarak belli değil.

Kart Sınıflandırması

Temel Petler

Olağan Petler

Olağan Özel Petler

Nadir Petler

Efsanevi Petler

Eşsiz Petler

Kaplumbağa
Panter
Piliç
Deniz Kızı
İskelet
Kırmızı Peri
Kraken
Kurt
Mavi Peri
Ork
Yeti
Harpi
Kara Unicorn
Salamandra
Şahin Adam
Unicorn

Eimus
Melek
Kainen
Sentor
Tafari

Joker

Cin
Mistik Cin
Serber
Beyaz Ejder
Kurbuncle
Ölüm Tiranı
Sadece NPC'den Alınabilir. Aralıklardaki Moblardan Düşebilir.

146+ [+++] yada 150 ve üstü bosslardan düşer. Kurbuncle Ayılar ininden alınabilir..

1–90 1–120 91–190
Yüksek şans 121–190
121–190

References