FANDOM

Yardim sayfasi Foto

Rappelz topraklarında 3 oynanabilir ırk mevcuttur: Asura, Deva ve Gaia. Her ırkın kendi özellikleri ve sınıf özellikleri vardır. Bunlardan birini sedçebilirsiniz. Savaşçılar genelde yüksek saldırı veya yüksek savunmaya sahiptirler. Büyücüler yüksek sihir atak yada şifa yeteneklerine sahiptirler. Pet sınıfları ise hayvanlara yönelen sınıftır.

  • Asura - Karanlığın Savaşçıları.
  • Deva - Işığın Savaşçıları.
  • Gaia - İnsanlar.

Başlangıçta sadece Yaradılış ve Yıkım vardı ve bu unsurları zapt etmek için iki tanrı. Sonrasında tanrılar takipçilerini insanlarla buluşmaya yolladılar ki onlara uygarlıklarını inşa etmeye yardımcı olsunlar diye. Bu takipçiler Devalardı, ışığın temsilcileri ve Asuralar, karanlığın temsilcileri.

Çalkantılı bir dönemden sonra Gaia halkı daha huzurlu günlerine kavuştu.

Bu genç halkın içinden bir Cadı doğdu, Gaialı kadın Işığın ve Karanlığın Tanrıları tarafından kuralan düzene karşı ayaklandı. Güçleri müthişti ve sarf ettiği kelimeler çok büyük çapta bir topluluğu etkisi altına aldı, öyle ki Devalar olsun Asuralar ve Gaialılar onu yakalayıp susturabilmek için birleşmek zorunda kaldılar. Cadı ve orduları sonunda mağlup oldular ama savaşın ruhlarda bıraktığı izler sonsuza dek ruhlarda kalacak.

Yıllar sonra...

Cadının kelimeleri hala Gaialıların hafızasında, "Ya cadı haklı idiyse?" sorusu halen cevap bulamadı.