FANDOM

Asura

Asura

Karanlığın Halkı, Rappelz dünyasındaki dengeyi korumak için yaratılan ikinci topluluk, Deva ve Gaia halkının müttefikleri. Asuralılar sıyrılma ve sihirli hasar yaratma konusunda ustadırlar. Eğer ofansif karakterlerden zevk alıyorsanız bu ırk sizi tatmin edecektir.

Şehir

Irklar ve Sınıfları

Ssev (Skill Seviyesi)

Ssev ve karakter seviyesi ayrı ayrı hesaplanır. Belirli bir skilli açmak için belirli bir Ssev gerekir. Ayrıca Ssev karakterin bir çok özelliğinide etkiler.

Skill Seviyeleri Tablosu

Seçilebilir Asura Meslekleri

  • Yandaş - Bütün Asura ırkının başlangıç sınıfıdır.
    • Suikastçi - Sıyrılmayı sanat haline getirmiş savaşçı aynı zamanda kundaklı yay veya çift el kılıç /hançer kullanımında usatalaşabiliyorlar.
      • Katil - Çift el hançer veya kılıç eksperi, katilin geniş çatışma yelpazesi yanında ayrıca kamuflaj yetenekleri bulunur. Vücudu ile savaşan bir sınıftır kamuflajı düşmanlarını şaşırtmak için kullanır. Şayet tuzak kurup, gizlenmeyi seviyorsanız bu sınıf sizin için.
      • Gölge Avcısı - Uzak meseafeden zarar veren bir sınıftır, Gölge avcısı zayıf olan savunmasını ağır hasar yaratma kabiliyetiyle kapatmaktadır.
    • Büyücü - Çeşitli sihir ataklarını iyi bilir, değişik etkileri olan oldukça önemli bir sihir yelpazesine sahiptir.
      • Kaos Büyücüsü - Kara büyü kullanımında kabiliyetli olan Kaos Büyücüsü gerçek bir savaş sihri ustasıdır. Herkesin üzerinde ağır hasarlar veren bu büyücüye temkinlice yaklaşılması gerekir.
      • Kara Büyücü - Kara Büyücünün yetenekleri lanetler ve sihirli tuzaklara dayalıdır.
    • Çağrıcı - Yaratıklara hükmeden bir sınıf Çağrıcı yaratıklarını himayesinde tutmak için kuvvetli yeteneklere sahiptir. Yaratık kutsamaları ve kara büyüsü ile çağrıcı her durum için hazırlıklıdır.
      • Ruh Çelen - Kabiliyetlerini geliştirmiş olan Ruh Çelen her haliyle her çeşit savaşa hazırlıklıdır.

Ortak Skill

  • Üstün Sıyrılma - Gelen saldırıları atlatma şansını arttıran aktif Asura skillidir.